ДПА за бажанням: миколаївські одинадцятикласники можуть не складати іспит

16.04.2021


Окрім учнів четвертих та дев’ятих класів у 2021 році зможуть не складати державну підсумкову атестацію і одинадцятикласники.

Таке рішення ухвалила Верховна Рада 13 квітня. Профспілка працівників освіти України Відміна ДПА означає, що ЗНО здаватимуть лише ті учні, які планують поступати у виші. Тим самим країна уникне великого скупчення народу, яке було б у тому випадку, якби ДПА було обов’язкове для всіх.

35-м роковинам Чорнобильської катастрофи

14.04.2021

Година історичної пам’яті “Чорнобиль – наш довічний біль”, присвячена 35-м роковинам Чорнобильської катастрофи. Проведено у шкільній бібліотеці МЗОШ № 44

Всесвітній День авіації та космонавтики

13.04.2021

Онлайн-захід до Всесвітнього Дня авіації та космонавтики на платформі Zoom.

Google Classroom “Психологічна служба”

12.04.2021

У межах  дистанційного навчання на платформі Google Classroom створено  психологічну службу для учнів, батьків та вчителів, а також для вихованців гуртка “Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації”. Тут розміщені рекомендації батькам, дітям. Підключитися до  психологічної служби можна усім бажаючим учасникам освітнього процесу за кодом r2ir32v.

Служба порозуміння

05.04.2021

У межах навчання за освітньою програмою «Базові навички медіатора» та проведення занять гуртка «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» в закладі розпочалось  проведення інформаційної кампанії зі створення шкільної  Служби порозуміння.
Метою діяльності служби є сприяння вирішенню конфліктів мирним шляхом, протидії насильству та жорстокому поводженню з дітьми, формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, до дискримінації за будь-якими ознаками.
Завданнями служби є:
– допомога сторонам конфлікту знайти взаємоприйнятний варіант вирішення ситуації за допомогою відновних практик;
– формування вмінь та навичок в учасників освітнього процесу вирішувати конфлікти ненасильницьким мирним шляхом;
– профілактика насильства та жорстокого поводження в освітньому середовищі;
– сприяння налагодженню позитивних стосунків між учасниками освітнього процесу;
– сприяння зниженню конфліктності та правопорушень в закладі;
– сприяння формуванню культури миру в учнівському колективі та закладі в цілому;
– інформування учасників освітнього процесу про принципи та цінності відновних практик тощо.