Рекомендуємо почитати

Увага!
Шкільна бібліотека отримала навчально-методичну літературу.

Яка стане у нагоді вчителям, методистам і батькам у процесі розбудови Нової української школи.




изображение_viber_2020-09-17_10-56-30
изображение_viber_2020-09-17_10-57-16
изображение_viber_2020-09-17_10-57-15
изображение_viber_2020-09-17_10-57-1688
изображение_viber_2020-09-17_10-57-156
изображение_viber_2020-09-17_10-57-157
изображение_viber_2020-09-17_10-57-1544
изображение_viber_2020-09-17_10-58-27
изображение_viber_2020-09-17_10-58-28
изображение_viber_2020-09-17_10-57-1622
изображение_viber_2020-09-17_10-59-37
изображение_viber_2020-09-17_10-59-39
изображение_viber_2020-09-17_10-59-42
изображение_viber_2020-09-17_10-59-45
изображение_viber_2020-09-17_10-59-51
изображение_viber_2020-09-17_11-00-01
изображение_viber_2020-09-17_11-00-07
изображение_viber_2020-09-17_11-00-20
изображение_viber_2020-09-17_11-00-31
изображение_viber_2020-09-17_11-00-40


Увага!
Шкільна бібліотека отримала багато цікавої та пізнавальної літератури.

Вона стане в нагоді для урізноманітнення навчального процесу, підготовки до предметних тижнів, конкурсів.

Книги орієнтовані на читачів, які хочуть пізнати й зрозуміти природу, навчитися науково мислити і досліджувати світ.



изображение_viber_2020-09-17_11-11-23
изображение_viber_2020-09-17_11-11-24
изображение_viber_2020-09-17_11-11-2789
изображение_viber_2020-09-17_11-11-28225
изображение_viber_2020-09-17_11-11-2632
изображение_viber_2020-09-17_11-11-2785
изображение_viber_2020-09-17_11-11-26
изображение_viber_2020-09-17_11-11-25
изображение_viber_2020-09-17_11-11-2545
изображение_viber_2020-09-17_11-11-21


До шкільної бібліотеки надійшли нові книги! Запрошую до бібліотеки вчителів та учнів.



Марущак, В. В’язочка казок: Казки для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку українською мовою / В. Марущак; худ. С. Шатня. – Миколаїв: ФОП Швець В.М., 2020. – 56 с. 

Автор завжди прагне зблизитись з дітворою, розповісти те, що допомогло б відкрити справжі чарівні світи.

Чигінцев, С. Метаказки. – Миколаїв: ФОП Швець В.М., 2020. – 240 с.

“Метаказки” – це не просто книга, це інструмент для роліпшення вашого життя. У кожній казці закладена глибока мудрість на декількох рівнях сприйняття.

#ЄТекстМиколаївщини: літературно-художня антологія / укл. В. Шуляр, К. Картузов. – Миколаїв: Іліон, 2020. – 216 с. 

В антології вміщено тексти митців слова Миколаївщини, які відображають духовний спадок краю. У цьому “літературному квітнику” коден віднайде бодай декілька імен, текстів і медіатекстів, які стануть частиною їх читацьких уподобань. 

Миколаївщина у вирі революційних подій: травень 1918 р. – квітень 1919 р.: Документи та матеріали / упор. Л.Л. Левченко, В.В. Щукін. – Миколаїв: Іліон, 2020. – 704 с. – (Серія “Миколаївщина. 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років”) 

Серія книг «Миколаївщина. 100-річчя подій Української революції 1917–1921 років» містить документи та матеріали про події на Миколаївщині задоби Української Держави і Директорії Української Народної Республіки зфондів Державного архіву Миколаївської області та Центрального державного архіву вищих органів влади й управління України, які репрезентуютьрегіональні аспекти боротьби за українську державність за часівУкраїнської революції 1917–1921 рр.У третій книзі вперше подано комплексний огляд  історії боротьби заукраїнську державність у 1918–1919 рр. на Миколаївщині як складовоїрегіонального змісту Української революції 1917–1921 рр.Видання розраховано на істориків-дослідників, викладачів, студентів івсіх, хто цікавиться історією рідного краю.

 Антології та книги для читання для вчителів та учнів 5-7 класів.

 Добірка методичних посібників для вчителів початкової школи.

Гільберг, Т.Г. Навчально-методичний посібник “Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Я досліджую світ” у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти” на сазадах компетентнісного підходу”. – К.: Генеза, 2020. – 240 с.

Гущина, Н.І. Нова українська школа: використання інформаційно-комуніуаційних технологій у 3-4 класах закладів освіти: навчально-методичний посібник. – К.: Освіта, 2020. – 112 с. 

Карпюк, К.Т. Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу. – Тернопіль: Астон, 2020. – 144 с.

Карпюк, О.Д. Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу. – Тернопіль: Астон, 2020. – 160 с.

Котик, Т.М. Нова українська школа: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи: навчально-методичний посібник. – Тернопіль: Астон, 2020. – 192 с.

Масол, Л.М. Навчально-методичний посібник “Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Мистецтво” у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти” на сазадах компетентнісного підходу”. – К.: Генеза, 2020. – 160 с.

Миронова, С.П. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах: навчально-методичний посібник. – К.: Освіта, 2020. – 192 с.  

Нова українська школа: оргацізація взаємодії з батьками учнів початкової школи: навчально-методичний посібник / Т.М. Бабко та ін. – К.: Освіта, 2020. – 208 с. 

Пометун, О.І. Нова українська школа: розвиток критичного мислення учнів початкової школи: навчально-методичний посібник. – Тернопіль: Астон, 2020. – 176 с. 

Рібцун, Ю.В. Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник. – Львів: Світ, 2020. – 264 с.

Скворцова, С.О. Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтерактивного і компетентнісного підходів: навчально-методичний посібник. – Харків: Панок, 2020. – 320 с.

Старгіна, І.П. Нова українська школа: розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання: навчально-методичний посібник. – Харків: Соняшник, 2020. – 176 с. 

Учні початкових класів із особливими потребами: навчання та супровід: навчально-методичний посібник / (Л.І. Прохоренко та ін.). – Харків: Ранок, 2020. – 160 с.

Учні початкових класів із порушенням слуху: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / (С.В. Кулібіда та ін.). – Харків: Ранок, 2020. – 144 с.

Фідкевич, О.Л. Навчально-методичний посібник “Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти” для педагогічних працівників. – К.: Генеза, 2020. – 96 с.

Цимбалару, А.Д. Нова українська школа: освітній простір учня початкової школи: навчально-методичний посібник. – К.: Освіта, 2020. – 160 с.

Чеботарьова, О.В. Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник. – Харків: Ранок, 2020. – 128 с.